loading...

دنیای مدرن

بازدید : 24
سه شنبه 21 شهريور 1402 زمان : 14:07

رفتن به باشگاه بدنسازی برای داشتن هیکل ورزشکاری آرزوی بسیاری از مردم است. اما اگر نتوانید از همان ابتدا به صورت اصولی پیش بروید، احتمال آسیب دیدن بسیار بالا می رود. شاید خرید کفش مردانه مناسب برای باشگاه بدنسازی، اولویت شما نباشد. ولی توصیه ما این است که برای جلوگیری از هر گونه آسیب، کفش های مناسب باشگاه ورزشی را انتخاب کنید. در این صورت نه تنها عملکرد ورزشی خودتان را بهبود می بخشید، بلکه می توانید از آسیب دیدن خود جلوگیری کنید. رعایت نکاتی که در این مقاله به آن ها اشاره می کنیم، به شما در هنگام خرید کفش مردانه مناسب باشگاه بدنسازی کمک می کند.

اهمیت انتخاب کفش مردانه مناسب باشگاه

قبل از اینکه به باشگاه بدنسازی مراجعه کنید، باید هدف خودتان را مشخص کنید. اینکه بتوانید با انجام تمرینات مختلف عضله سازی کنید و به سلامت جسمی برسید، خیلی عالی است. ولی باید بدانید که بدون داشتن لباس و کفش مناسب هرگز به این هدف نخواهید رسید. به خصوص اینکه کفش ها باعث تغییر در میزان انتقال بار در مفاصل مختلف شما می شوند.

با انتخاب و خرید کفش مردانه ورزشی مناسب، می توانید به سلامت خود کمک کنید. به ویژه اگر قرار است از وزنه های سنگین استفاده کنید، حتما باید به توزیع بار توسط کفش های خودتان توجه داشته باشید. کفش هایی برای بدنسازی مناسب هستند که بتوانند به صورت منظم بار را به کف زمین انتقال دهند. پس از پوشیدن کفش های نامناسب که هیچ ارتباطی با بدنسازی ندارند، خودداری کنید. در ادامه نکاتی را به شما توضیح می دهیم که احتمالا می توانند برای انتخاب کفش مردانه مناسب باشگاه به شما کمک کنند.

در زمان خرید کفش مردانه ورزشی به چه نکاتی توجه کنیم؟

در زمان خرید کفش مردانه مناسب برای استفاده در باشگاه های بدنسازی می توانید به نکات خاصی توجه کنید تا یک کفش عالی برای بهبود عملکرد ورزشی خودتان توجه داشته باشید. چون بارها مشاهده کرده ایم که آقایان کفش های نامناسبی را برای استفاده در باشگاه انتخاب می کنند، می خواهیم نکاتی را برای خرید بهترین این کفش ها به شما یادآوری کنیم:

1) به سایز کفش توجه کنید

یکی از مهم ترین نکاتی که باید در هنگام خرید کفش مردانه به آن توجه داشته باشید، سایز و ابعاد است. شاید با داشتن یک کفش تنگ یا گشاد برای استفاده به عنوان یک کفش روزمره، مشکل زیادی برای شما به وجود نیاید؛ اما اگر همین کفش را برای باشگاه های ورزشی مورد استفاده قرار دهید به احتمال زیاد شاهد بروز مشکلات مختلفی خواهید بود. پس سعی کنید که سایز و ابعاد کفش را با دقت بالایی مورد بررسی قرار دهید. از خرید کفش های تنگ و گشاد جلوگیری کنید. چون کفش های تنگ باعث ناراحتی شما در هنگام ورزش کردن می شوند. کفش های گشاد نیز می توانند در هنگام ورزش باعث تکان خوردن و پیچ خوردن پاهای شما شوند.

2) زیره کفش ورزشی را بررسی کنید

زیره کفشی که برای باشگاه بدنسازی مورد استفاده قرار می گیرد، باید کاملا متفاوت از زیره کفش های معمولی باشد. البته اینکه رشته شما در باشگاه بدنسازی چیست، تاثیر زیادی روی این موضوع می گذارد. اگر مدام در حال دویدن روی تردمیل و انجام حرکات ورزشی پرتحرک هستید، از کفش هایی استفاده کنید که لژ طبی و ضخیم دارند. اما اگر بیشتر بدنسازی و وزنه های سنگین را بلند می کنید، بهتر است که کفش هایی را انتخاب کنید که دارای لژ متوسط، ولی با انتقال بار مناسب هستند. از خرید کفش هایی که گودی کف پای شما را پوشش نمی دهند، جدا خودداری کنید.

3) هدف خودتان را برای خرید کفش ورزشی تعیین کنید

همانطور که در بخش قبل توضیح دادیم، کفش ورزشی مردانه می تواند تنوع بسیار زیادی داشته باشد. حتی نوع زیره و ضخامت آن نیز بسته به رشته ورزشی شما متفاوت است. هدف خودتان را برای رفتن به باشگاه بدنسازی مشخص کنید و بر اساس آن بهترین کفش را بخرید.

4) به رویه کفش مردانه و میزان انعطاف پذیری کفش توجه کنید

رویه کفش ورزشی تاثیر بسیار زیادی روی کیفیت آن دارد. در باشگاه های بدنسازی به دلیل فعالیت بسیار زیادی که دارید ممکن است شاهد تعریق شدید پاهای خودتان باشید. در چنین شرایطی خیلی زود پاهای شما بو می گیرند و حتی دیگر نمی توانید از آن ها به صورت مداوم استفاده کنید. رویه کفش و قابلیت تنفس کفش می تواند تاثیر بسیار زیادی روی کیفیت آن داشته باشد. انعطاف پذیری رویه کفش نیز بسیار مهم است. انعطاف پذیری کفش های مردانه نیز می تواند تاثیر بسیار زیادی روی احساس راحتی شما داشته باشد و از پیچ خوردن پاهای شما جلوگیری کند.

آیا لازم است که کفش مردانه باشگاه متفاوت از کفش روزمره باشد؟

برخی از آقایان بنا به هر دلیلی تصور می کنند که نیازی به خرید کفش مردانه برای استفاده در باشگاه ندارند و می توانند همان کفش هایی که در محیط خارج از باشگاه مورد استفاده قرار می دهند را استفاده کنند. ولی رعایت بهداشت در باشگاه مردانه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. به طوری که حتما توصیه می شود آقایان به این موضوع توجه داشته باشند و میان کفشی که در محیط خارج از باشگاه مورد استفاده قرار می دهند و کفشی که در باشگاه استفاده می کنند، تفاوت قائل شوند.

خرید کفش مردانه از سورین اسپرت

چرا خرید کفش مردانه از سورین اسپرت انتخاب مناسبی است؟

  1. خرید کفش و کتانی مردانه با کیفیت و ارزان به دلیل خرید مستقیم از تولید کننده و حذف واسطه ها
  2. امکان تعویض و مرجوع کردن کالا
  3. امکان خرید حضوری محصول از فروشگاه حضوری واقع در خیابان پیروزی
  4. امکان خرید انواع کتانی اسپرت و ورزشی مردانه جدید به دلیل به روز بودن سایت و همگام بودن آن با مد روز
  5. کسب امتیاز بیشتر با هر خرید، و امکان تبدیل این امتیاز ها به کد تخفیف برای خریدهای آینده
  6. پشتیبانی تلفنی و آنلاین از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب از طریق سایت، پیج اینستاگرام، و تلفن های فروشگاه
  7. ارسال سریع به سراسر نقاط ایران
  8. پیامک شدن کد پیگیری محصول به محض ارسال کالا
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 262
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • بازدید امروز : 15
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 3
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 47
  • بازدید ماه : 135
  • بازدید سال : 2539
  • بازدید کلی : 4221
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی